2016 m. balandžio 28 d., ketvirtadienis

Geometrinis piešinys ant sienos ir lubų Ofisų komplekse K29, Konstitucijos pr. 29,Vilniuje. LEDKALNIS. TRIKAMPIAI. Sienų piešiniai ofise. Sienų tapyba interjere.
Darbas buvo labai labai įdomus, sukeliantis iššūkių, jaudinantis bei sukeliantis euforiją. Pastebiu, kad didžioji dauguma mano pastarųjų darbų yra jaudinantys ir kelia euforiją! Taip, aš esu neabejinga darbui, nes labai mėgstu tai, ką darau.
Idėja buvo pavaizduoti figūras, susidedančias iš trikampių ledkalnių, kurie atsikartojo ir interjero šviestuvuose, ir internetiniame tinklalapyje. Idėja buvo sukurti abstrtaktų debesį. Dar ir dar Architektas išreiškė, ką nori matyti, o mano darbas buvo įgyvendinti tai ant ofiso sienų.
 Tai štai, dirbau ant pastolių, aštuntame aukšte, kur didžioji sienų dauguma - stiklinės... na, aš aukščio nebijau, tik nukristi baugoka:-)

















Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Sienu  tapyba. piešiniai ant sienos. sienu grafika. piešiniai ant sienu interjere. Juodai balta grafika su spalva.